JoanStrik

Jeg har en ny blog http://knitadesign.micorbis.dk - følg den.

Navn:
Sted: Egebjerg ved Horsens

En glad strikker med lille butik i Egebjerg

tirsdag, oktober 17, 2006

Lasse ala Billie Joe Armstrong fra Greenday



Lasse som Billie Joe Armstrong fra Greenday (Prof. fotograf er jeg bestemt ikke).

Lasse er yngste søn, mellemste barn. Han arbejder i fritiden på Burger King og det er der, han skal til firmafest. Alle skal komme som en kendt og festudvalget har på forhånd bestemt, som hvem.

Kærsten farvede håret sort, jeg forsøgte at klippe og kærsten og jeg sminkede. Tøjet blev købt med hjælp fra gode ekspedienter.

Indkørslen til festen kunne man slet ikke være i tvivl om. Der stod HOLLYWOOD med store bogstaver og masser af fakler - flot.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det ligner da meget godt ,selvom jeg ikke ved, hvem Billie Jo er

7:37 AM  
Blogger Joan said...

Jeg er helt ærlig ikke god til at huske sangere og grupper osv. - og jeg spurgte da også, hvem det var, men da jeg hørte et par af deres numre - nåå, er det dem, de sange kender jeg da godt.

Jeg kan da lige fortælle, at han vandt efterligningen med alle stemmer, så det var en glad knægt der kom hjem kl. 6 i morges :-)

2:44 PM  
Blogger Dorte said...

øh - hvem er hvem ?? Hvis et af billederne er den rigtíge Billie, så er ligheden da nærmest uhyggelig !! Han burde sende sit for til den rigtige Billie .... for sjov.

Kh Dorte

5:45 PM  
Blogger Dorte said...

Der skulle selvfølgelig stå foto i stedet for "for" i sidste indlæg .... nogle gange går det lidt vel stærkt på tasterne ...

kh Dorte

5:46 PM  

Send en kommentar

<< Home